Loading color scheme

testimage

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


Για κάθε εργαζόμενο είναι σημαντική η προαγωγή της Ψυχικής του Υγείας και ευεξίας για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις τόσο της προσωπικής όσο και της επαγγελματικής του ζωής. Μέσω των Σεμιναρίων της η HrPsychology παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα για συνεχή εξέλιξη και εκπαίδευση των εργαζομένων τους.

Κάθε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει:

Στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των εργαζομένων για μια καθημερινότητα με περισσότερη χαρά και ευημερία
Στην ενίσχυση της Ανθεκτικότητας και της Προσαρμοστικότητας στις αλλαγές
Στη βελτίωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων και της Επικοινωνίας
Σε Τεχνικές και Στρατηγικές Διαχείρισης προβλημάτων

 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Οικογένεια και διατροφή

Η σημερινή οικογένεια βιώνει  δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, που αναμφισβήτητα έχουν αντίκτυπο και στη διατροφή της. Συχνά, παρατηρούμε οικογένειες, στις οποίες οι γονείς εργάζονται πολλές ώρες, προκειμένου να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους! Επομένως, φαντάζει δύσκολο μία σύγχρονη οικογένεια να ακολουθήσει μια ισορροπημένη διατροφή, ωστόσο με σωστό προγραμματισμό μπορούμε να επιτύχουμε πολλά. 

Στο παρόν σεμινάριο θα μιλήσουμε για το πως χτίζεται μια σωστή αντίληψη γύρω από το φαγητό και ποια είναι τα κύρια λάθη που κάνει ένας γονιός. Ακόμα, θα δούμε πως μπορούμε να προσεγγίσουμε ένα παιδί που αρνείται να καταναλώσει ορισμένες υγιεινές επιλογές. Τέλος θα κλείσουμε με την παχυσαρκία αλλά και τις διατροφικές διαταραχές στην παιδική/εφηβική ηλικία και το πως επηρεάζει η ψυχολογία την πρόσληψη τροφής.

Κατακτώντας την θετικότητα!

Στη ζωή υπάρχουν 2 τεράστιες επιρροές: Τα θετικά και τα αρνητικά πράγματα και συναισθήματα. Πολλές φορές τείνουμε να παρασυρόμαστε από τις καταστάσεις και να ξοδεύουμε παραπάνω χρόνο στην αρνητική πλευρά των πραγμάτων. Eιδικά σε κρίσιμες περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε, είναι πολύ σημαντικό να βρίσκουμε τρόπους να παραμένουμε αισιόδοξοι και θετικοί.

Δομή:

  • Θετικότητα στην πράξη: Πώς μπορούμε να κατακτήσουμε την θετικότητα;
  • Θετικότητα (Πράσινη Πλατφόρμα) & Αρνητικότητα (Κόκκινη Πλατφόρμα): Τί είναι και ποια τα χαρακτηριστικά τους, σύμφωνα με τον Declan Coyle;
  • Ευγνωμοσύνη – Απόλαυση – Αυτοσυμπόνια – Γενναιοδωρία: Οι βασικές έννοιες της θετικότητας.
  • Με ποιους τρόπους μπορούμε να παραμείνουμε θετικοί, σε αντίξοες συνθήκες;

Ποιο είναι το κατάλληλο μοντέλο διατροφής για εμένα;

Στις μέρες μας κυκλοφορούν διάφορα σύγχρονα μοντέλα διατροφής τα οποία είναι πολλά υποσχόμενα. Αυτό που μένει να δούμε για να επιλέξουμε ένα μοντέλο διατροφής είναι κατά πόσο ταιριάζει στην δική μας κουλτούρα, πόσο μπορεί να μας βοηθήσει να επιτύχουμε τον στόχο μας και το πως η υιοθέτηση αυτών των συνηθειών θα επηρεάσει την ψυχολογία μας

Στο παρόν σεμινάριο θα μιλήσουμε για τις παραμέτρους όπου θα πρέπει να ελέγξει το εκάστοτε άτομο που θέλει να  ακολουθήσει ένα μοντέλο διατροφής αλλά και την αποτελεσματικότητα αυτών των σύγχρονων μοντέλων διατροφής έναντι της Μεσογειακής Διατροφής.

Ψυχική υγεία & Διατροφή

Η σύνδεση μεταξύ συναισθημάτων και διατροφής είναι εξαιρετικά ισχυρή, καθώς η συναισθηματική μας κατάσταση επηρεάζει και ταυτόχρονα  επηρεάζεται από τη διατροφή μας.

Δομή:

  • Ποιες τροφές επηρεάζουν τη διάθεσή μας και πώς;
  • Πώς η συναισθηματική μας κατάσταση επηρεάζει την πρόσληψη τροφής;
  • Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την συναισθηματική πείνα;
  • Συμβουλές για βελτίωση σωματικής και ψυχικής υγείας.

Προγραμματισμός γευμάτων για εργαζόμενους

Τι θα συζητήσουμε;
  • Ιδέες για εύκολα, γρήγορα και υγιεινά γεύματα
  • Τρόπους παρασκευής γευμάτων εκ των προτέρων για μέσα στην εβδομάδα
  • Πρακτικά γεύματα για το γραφείο
  • Ιδέες για οργάνωση όλης της οικογένειας
  • Τιπς για πιο οργανωμένες και στοχευμένες αγορές τροφίμων

Όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα θα συζητηθούν με την διαιτολόγο της ομάδας του HR PSYCHOLOGY TODAY. Επιπλέον, θα απαντηθούν οποιεσδήποτε απορίες έχετε ώστε να δωθούν πιο εξατομικευμένες συμβουλές. Ανεξάρτητα από τις διατροφικές σας προτιμήσεις, αν θέλετε να χάσετε ή όχι βάρος, αν ζείτε με την οικογενειά σας ή μόνος, αν εργάζεστε πολλές ή λίγες ώρες, το webinar αυτό μπορεί να σας βοηθήσει και να σας δώσει ιδέες για τον σχεδιασμό των γευμάτων σας, των αγορών σας και την οργάνωση της κουζίνας σας ώστε να έχετε όσο το δυνατόν μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Zoom fatigue

Οι δημοφιλείς πλατφόρμες συνομιλίας μέσω βίντεο έχουν σχεδιαστικά ελαττώματα που εξαντλούν το ανθρώπινο μυαλό και σώμα. Υπάρχουν όμως και εύκολοι τρόποι για να μετριαστεί η επίδρασή τους.

Δομή:  

  • Οι 4 βασικοί λόγοι για τους οποίους οι βιντεοκλήσεις δημιουργούν κόπωση
  • Oπτική κόπωση
  • Διαρκής αντανάκλαση του ειδώλου μας
  • Υψηλό γνωστικό φορτίο

Περιορισμένη κινητικότητα Λύσεις

Ομάδες Γονέων

Ομάδες γονέων για παιδιά όλων των ηλικιών (0-12 και 13-18) που έχουν στόχο να ενημερώσουν τους γονείς για διάφορα θέματα και δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν αναλόγως το αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού, να ενισχύσουν την επικοινωνία μεταξύ τους και να οδηγήσουν στην προσωπική τους ανάπτυξη.

Αναπτύσσονται θέματα όπως: Διαδίκτυο και οθόνες, ενίσχυση αυτοεκτίμησης, εικόνα σώματος στα παιδιά, παιδί και διατροφή, θέτοντας όρια στα παιδιά κλπ

Work-life balance

Η ισορροπία μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής είναι ένα πολυδιάστατο και σύνθετο φαινόμενο το οποίο αναφέρεται στο κατά πόσο κανείς ασκεί ισόρροπα τους ρόλους του όσον αφορά την εργασία και την οικογένειά του, καθώς και το κατά πόσον αντλεί ίση ικανοποίηση από αυτούς τους ρόλους. 

Δομή: 

  • Με ποιους παράγοντες σχετίζεται η ισορροπία ανάμεσα στους διάφορους ρόλους στη ζωή μας;
  • Τι μας εμποδίζει να πετύχουμε αυτή την ισορροπία;Πώς μπορούμε να πετύχουμε αυτή την ισορροπία;
  • Θέτω προτεραιότητες – Μαθαίνω τι είναι σημαντικό για μένα - Ξεπερνώ τα εμπόδια.

Unconscious Bias in the Workplace

Ο κάθε ένας από εμάς έχει πεποιθήσεις που μπορεί να πάρουν τη μορφή  προκαταλήψεων. Συνήθως διαμορφώνονται με βάση εμπειρίες μας αλλά και  επιρροές που δεχόμαστε ιδίως από σημαντικούς άλλους. Σε κάποιες περιπτώσεις,  μάλιστα, οι πεποιθήσεις αυτές κατευθύνουν τη στάση μας και τη συμπεριφορά που  επιδεικνύουμε κατά τις συναναστροφές μας στα διάφορα πλαίσια, όπως είναι το  εργασιακό περιβάλλον. 

Στο παρόν σεμινάριο αναφερόμαστε συγκεκριμένα: 

  • Τι είναι οι ασυνείδητες προκαταλήψεις?
  • Πως διαμορφώνονται?
  • Πως μπορούν να μας επηρεάσουν στο χώρο εργασίας μας?
  • Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να τις διαχειριστούμε καλύτερα?

Manage your energy - Διαχείριση Ενέργειας

Ο χρόνος μας είναι συγκεκριμένος και όσο και αν επιθυμούμε να τον αυξήσουμε μέσα στην ημέρα, δεν μπορούμε να κάνουμε! Όταν λοιπόν έχουμε ένα απαιτητικό πρόγραμμα, είναι σημαντικό να βρούμε τρόπους ώστε να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σ’ αυτό με τον καλύτερο τρόπο. 

Δομή:

  • Ποιες είναι οι πηγές ενέργειάς μας;
  • Τι ενισχύει και τι μειώνει την ενέργειά μας;
  • Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε την ενέργειά μας σε Πνευματικό - Σωματικό – Συναισθηματικό και Διανοητικό επίπεδο;

Diversity in the Workplace - Διαφορετικότητα στο εργασιακό περιβάλλον

Στόχος του σεμιναρίου είναι να εισάγει την έννοια της διαφορετικότητας και η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις διάφορες μορφές διάκρισης στο εργασιακό περιβάλλον και τις συνέπειες τους. Επιπλέον, η αξιολόγηση  της αποδοχής απέναντι στο διαφορετικό και η ανίχνευση ενδεχόμενων στερεοτύπων στα πλαίσια της ομάδας μέσω εργαλείων αλλά και προσωπικών εμπειριών. 

Δομή:

  • Τι εννοούμε με τους όρους «Διαφορετικότητα» και «Συμπερίληψη»;
  • Ποιες είναι οι μορφές διάκρισης μέσα σε ένα εργασιακό περιβάλλον;
  • Γιατί είναι σημαντικό να αποδεχόμαστε το διαφορετικό;
  • Tips και ασκήσεις για εξοικείωση των συμμετεχόντων και επαναξιολόγηση της εφαρμογής τους σε δεύτερο χρόνο.

Διαχείριση Στρες και Ανάπτυξη Ανθεκτικότητας

Σήμερα, η ανάγκη για αναγνώριση και διαχείριση των στρεσογόνων παραγόντων στη ζωή μας είναι παρούσα περισσότερο από ποτέ! Το παρόν σεμινάριο θα βοηθήσει να ανακαλύψουμε τις πιο σημαντικές πηγές άγχους για τον καθένα και να εστιάσουμε σε δεξιότητες για μια καθημερινότητα με περισσότερη χαρά, δημιουργικότητα, παραγωγικότητα και ευημερία και ψυχική ανθεκτικότητα.

Δομή:

  • Πώς μπορούμε να αναγνωρίζουμε και να κατανοούμε τα επίπεδα stress;
  • Δεξιότητες αποτελεσματικής διαχείρισης του άγχους
  • Με ποιους τρόπους μπορούμε να διαχειριζόμαστε με επιτυχία και ευελιξία τις αλλαγές;

Πώς να ενισχύσουμε την ανθεκτικότητά μας, ώστε να ξεπερνάμε τα εμπόδια, χωρίς να μας καταστρέφουν;

Strengths Development in the Workplace – δυνατών σημείων στο εργασιακό περιβάλλον.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι γενικά πιο ευτυχισμένοι και πιο επιτυχημένοι όταν χρησιμοποιούν τα δυνατά τους σημεία. Αυτό φυσικά επεκτείνεται στο χώρο εργασίας, όπου οι εργαζόμενοι που κάνουν μια σκόπιμη προσπάθεια να εφαρμόσουν τις δυνάμεις τους στην εργασία τους είναι, κατά μέσο όρο,  πιο παραγωγικοί  και  πιο ικανοποιημένοι  με τη δουλειά τους. 

Δομή: 

  • Τί εννοούμε με τον όρο «Δυνατά σημεία» (Strengths);
  • Ποια είναι αυτά;  Πεδία που επιδρούν (επαγγελματικό, προσωπικό)
  • Πώς σχετίζονται με την προσωπικότητά μας;
  • Πώς τα αναγνωρίζουμε;
  • Πώς τα αξιοποιούμε;   

Publish modules to the "offcanvs" position.