This website works best with JavaScript enabled

.

........................................................... Tηλ.: 210 9952750

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και οι αυξανόμενες απαιτήσεις  που συνεχώς δημιουργούνται, μπορούν να σας δημιουργήσουν  άγχος. Αρχικά μπορεί να μοιάζει δύσκολο να το διαχειριστείτε, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν γίνεται.

Εξάλλου, ορισμένες έρευνες  τονίζουν πώς μέχρι ένα βαθμό το άγχος σας ωθεί να επιτύχετε τους στόχους σας,να εργαστείτε σκληρότερα ή να επιμείνετε με προσήλωση σε ένα δύσκολο έργο.

Αλλά μερικές φορές το άγχος φτάνει σε ένα ανθυγιεινό επίπεδο, το οποίο μπορεί να σας αποτρέψει από το να λειτουργήσετε σωστά και να επιτύχετε τους στόχους σας. Η υγεία, η αποδοτικότητα στην οποιαδήποτε εργασία, καθώς και η κοινωνική αλλά και προσωπική σας ζωή μπορούν να επηρεαστούν αρνητικά όταν το στρες αυξάνετε υπερβολικά. Αυτό συμβαίνει γιατί το στρες μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σας και την κριτική σας ικανότητα. Μπορεί επίσης, να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να σας κάνει πιο επιρρεπείς σε διάφορες ασθένειες.

Το μακροχρόνιο στρες μπορεί να οδηγήσει ή να επιδεινώσει σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, αυτοάνοσες ασθένειες, πεπτικά προβλήματα, κατάθλιψη κ.α. Είναι λοιπόν σημαντικό να διαχειριστείτε το στρες, ώστε να προλάβετε τα αρνητικά επίπεδα άγχους και τις συνέπειες τους.                                                                                                   

Μερικές συμβουλές:

• Προσέξτε για σημάδια υπερβολικού στρες: Τα συμπτώματα του υπερβολικού άγχους μπορεί να είναι σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά ή και συμπεριφορικά. Αν και ο καθένας είναι διαφορετικός, ορισμένα κοινά συμπτώματα είναι: προβλήματα μνήμης, δυσκολία στη συγκέντρωση, φευγαλέες σκέψεις, ευερεθιστότητα, θυμός, θλίψη, πονοκεφάλους, συχνά κρυολογήματα, αλλαγές στον ύπνο ή την όρεξη.

• Γνωρίστε τι σας αγχώνει: Ορισμένοι άνθρωποι, μέρη ή καταστάσεις μπορούν να σας προκαλέσουν υψηλά επίπεδα άγχους. Σκεφτείτε τι σας προκαλεί στρες και προσπαθήστε να επικεντρωθείτε σε ενδεχόμενες λύσεις.  

• Ασκηθείτε: Όλες οι μορφές άσκησης μειώνουν τις ορμόνες του στρες, πλημμυρίζουν το σώμα με ενδορφίνες που βελτιώσουν τη διάθεση, τονώνουν την ενέργεια  και παρέχουν ένα υγιές τρόπο απόσπασης της προσοχής από τα διλλήματα.  Επιπλέον, η άσκηση μπορεί να σας κάνει λιγότερο επιρρεπείς στο στρες μακροπρόθεσμα.

• Χαλαρώστε: Είναι αδύνατο να εξαλειφθεί το άγχος από τη ζωή σας, μπορείτε όμως να ελέγξετε τον τρόπο που αντιδράτε σε αυτό. Οι τεχνικές χαλάρωσης είναι μια τεράστια βοήθεια καθώς ενισχύουν τη διάθεση και καταπολέμουν τις ασθένειες. Δοκιμάστε μια ποικιλία από τεχνικές  όπως:  γιόγκα, ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμού, για να δείτε τι λειτουργεί για σας και να το εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

• Διαχειριστείτε το χρόνο σας σωστά: Ο χρόνος μπορεί να φαίνεται πολυτέλεια, αλλά υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να τον διαχειριστεί αποτελεσματικά. Σημειώστε όλες τις υποχρεώσεις της ημέρας και καταμερίστε τον χρόνο σας.

• Να είστε ρεαλιστές: Προσπαθήστε να μην υπερεκτιμάτε τις αντοχές σας υπερφορτώνοντας το πρόγραμμα σας και αναλάβετε μόνο όσα μπορείτε.

Ζητήστε βοήθεια: Εάν αισθάνεστε αγχωμένοι, ζητήστε από το κατάλληλο άτομο να σας βοηθήσει.

 

 

   
 
         

 

 

Γρήγορη Επικοινωνία

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Κέας 6, Ηλιούπολη  ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ
(50 μέτρα από την στάση μετρό Αγ.Δημήτριος)
Τηλ: 210 9952750
Kιν: 6986561032  | 6947424481

info@hr.psychology-today.gr

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440